top of page

VEEL GESTELDE VRAGEN

  1. Kan ik in mijn box wanneer ik het wil?
    Alle dagen van 6h00 tot 22h00.

  2. Is er mogelijkheid om buiten de uren in de box te geraken?
    Neen.

  3. Kan ik direct verhuizen?
    Na ondertekening en betaling van waarborg en eerste maand huur en na overhandiging van een badge en slot kan men beschikken over de ruimte.

  4. Wat is de minimum huurperiode van een box?
    1 maand

  5. Moet ik ter plaatse zijn bij eerste ingebruikname van de box?
    Ja

  6. Moet ik ter plaatse zijn als de verhuisfirma de goederen levert?
    Ja of een persoon door u aangewezen.

  7. Kan ik voor 1 dag huren?
    Neen.

  8. Hoe verleng ik mijn huurcontract?
    Automatisch indien geen tegenbericht.

  9. Hoe kan ik opzeggen?
    Schriftelijke opzegging : per email of aangetekend schrijven.
    De opzegging moet uw naam, nummer opslagruimte en datum van opzegging bevatten. De opzeg moet 14 dagen op voorhand zijn.

  10. Moet ik de unit poetsen?
    De unit dient zich in dezelfde staat te bevinden als bij ontvangst.

  11. Hoe annuleer ik de reservatie?
    Per mail, aangetekend schrijven.

  12. Wat gebeurt er als ik geen opzeg geef?
    Dan blijft de box verhuurd en dient u de huur te betalen.

  13. Wanneer krijg ik de borg teruggestort?
    De borg wordt teruggestort op het einde van het huurcontract mits er geen gebreken zijn vastgesteld. Het terugstorten gebeurt binnen de week.

  14. Mag ik andere personen toegang geven tot mijn box?
    Ja maar op eigen risico.
    Jullie kunnen best de namen doorgeven van diegenen die eventueel toegang krijgen tot de unit.

  15. Moet ik de goederen apart verzekeren?
    De goederen zijn door ons niet verzekerd. Hiervoor dient u zelf zorgen.

  16. Moet ik borg betalen?
    Ja, iedereen moet borg betalen. Het bedrag is afhankelijk van de grootte van de unit. Het bedrag is het equivalent van een maandhuur (btw inbegrepen). Het bedrag wordt volledig teruggestort op de einde van de huurperiode mits er geen beschadiging is na vertrek.

  17. Hoe worden de goederen verzekerd?
    Goederen moeten door jullie zelf verzekerd worden.

  18. Welke documenten heb ik nodig om een contract af te sluiten?
    Particuliere klanten brengen hun geldige Belgische identiteitskaart mee.
    Business klanten hebben een Belgische identiteitskaart en btw-nummer nodig. Indien het niet de eigenaar van het bedrijf zelf is die de huur komt afsluiten hadden wij graag een brief van het bedrijf ondertekend door de eigenaar die toelaat dat u het contract afsluit met Opslag24.com.

  19. Wat is inbegrepen in de verhuurprijs?
    In de huurprijs is enkel de storage voorzien.

  20. Hebben jullie transportkarren / transpalet ter beschikking?
    Ja.

  21. Wat is het noodnummer dat ik kan bellen?
    In geval van nood : 112

  22. Kan ik online inchecken?
    Neen.

  23. Wat is de temperatuur in de gebouwen?
    Minimum 5 graden. 

  24. Zijn er toiletten in de gebouwen?
    Ja.

  25. Hoe kan ik betalen?
    Per overschrijving of contant

  26. Kan je me helpen met het regelen van transport?
    Ja. Wij werken met enkele verhuisfirma’s.

  27. Kan ik ten allen tijde goederen toevoegen in mijn unit?
    Ja.

  28. Kan ik van grootte box veranderen wanneer ik wil?
    Ja. Na afspraak met de storemanager. Dit kan zonder extra administratieve kosten.

  29. Wat zijn de afmetingen van de opslagruimtes?
    Zie bijgevoegd plan op de site.

  30. Hoe hoog zijn de opslagruimtes?
    De boxen zijn 3.00 meter hoog.

  31. Hebben jullie een sleutel van mijn unit indien nodig?
    Ja enkel in noodgevallen en na afspraak – kostprijs 10 euro per interventie.

  32. Kan ik meer dan 1 unit huren?
    Ja.

  33. Kunnen jullie goederen in ontvangst nemen in mijn plaats?
    Gelieve de storemanager te contacteren voor noodgevallen.

  34. Hebben jullie een fax, printer, kopieerapparaat ter beschikking?
    Neen.

  35. Kunnen jullie op temperatuur wijn stockeren?
    Neen.

  36. Mag ik een caravan, boot, mobiel home stallen?
    Voorlopig wel.

  37. Kan ik een diepvries, frigo in mijn unit plaatsen?
    Neen.

  38. Kan ik voedsel in mijn unit stockeren?
    Enkel als het om blikvoeding etc gaat die niet kan slecht worden.

  39. Kan ik mijn unit gebruiken als werkplaats?
    Neen

  40. Is er iets wat ik helemaal niet maar stockeren?
    Volgende mag je niet stockeren : etenswaren of producten die slecht kunnen worden. Planten, vogels, vissen en andere dieren. Geen ontvlambare producten, olie, dissolvanten, vuurwerk, vuurwapens, munitie, toxische producten. Geen producten die geur verspreiden, illegale producten. Geen afval. Geen dure producten zoals wijnen, antiek, postzegels, geld, kunst. Geen asbesthoudende producten.

  41. Wanneer moet ik betalen?
    Zie contract.

  42. Kan ik contant betalen?
    Ja.

  43. Kan ik online betalen?
    Nee, vooraf per overschrijving.

  44. Kunnen we de betaaldatum zelf bepalen?
    Neen. 

  45. Moet ik een waarborg betalen?
    Ja. Wij vragen 2 maanden borg.

  46. Ik heb mijn factuur niet betaald mag ik toch in mijn unit?
    Neen. Uw unit wordt geblokkeerd 1 week na de eerste aanmaning.
    Na wanbetaling van 60 dagen worden de goederen verwijderd. Op kosten van de huurder worden ze teruggestuurd naar het adres dat vermeld staat in het contract.

  47. Wanneer begin ik met betalen?
    Bij de ondertekening van het contract.

  48. Hoe veilig staan mijn goederen?
    Camerabeveiliging is aanwezig in de gangen en buiten.
    Vuurdetectors hangen in het ganse gebouw.

  49. Wat gebeurt er als ik mijn sleutel en toegangscode verlies?
    Best contact opnemen met de storemanager. Iedere interventie kost 10 euro.

  50. Mag ik klanten meebrengen naar de unit?
    Ja op eigen risico.

  51. Moet ik administratie- registratiekosten betalen?
    Neen.

  52. Moeten mijn goederen in dozen gestockeerd worden?
    Neen.

  53. Hoe werkt Opslag24.com?
    Zie stappenplan werking.

  54. Hoe lang op voorhand moet ik een unit reserveren?
    Afhankelijk van de vrije ruimtes. Contacteer de storemanager : 0475 64 43 92

  55. Hoe lang kan ik een unit huren?
    Minimum 1 maand

  56. Ik ben mijn unit-nummer vergeten?
    Bellen naar : 0475 64 43 92

  57. Kan mijn unit ten allen tijde gecontroleerd worden?
    Ja. Op regelmatige tijdstippen worden de units gecontroleerd.

  58. Hebben jullie een heftruck?
    Neen .

  59. Kan ik op de site parkeren?
    Ja.

  60. Staan er in sommige units rekken?
    Neen maar ze zijn te verkrijgen op bestelling. Bestelde rekken worden gefactureerd.

  61. Is er licht in de units?
    Ja. Het licht gaat automatisch aan en uit na een bepaalde tijd.

  62. Hebben jullie dranken ter beschikking?
    Neen.

  63. Is er iemand ter plaatse om me te helpen verhuizen?
    Ja. Voor tarieven de storemanager contacteren.

  64. Waar moet ik met mijn afval naartoe?
    Afval MOET door de klant meegenomen worden. Er mag niets op de site achtergelaten worden.

SLOTEN

Om ervoor te zorgen dat alleen u toegang heeft tot uw opslagruimte maakt u gebruik van een slot. Deze moet u bij ons kopen. Indien u toch een eigen slot gebruikt moeten wij een dubbel hebben van de sleutel !

INPAKMATERIAAL

Verpakkingsmateriaal : in onze vesting zijn verschillende soorten verhuisdozen te koop. We verkopen ook een breed assortiment aan verpakkingsmateriaal zoals noppenfolie, tape en beschermhoezen. U vindt de prijzen van verhuisdozen en inpakmateriaal op deze site.

  1. Kunnen jullie dozen leveren?

    Inpakmateriaal is af te halen aan te receptie na afspraak met de storemanager.

  2. Kan ik inpakmateriaal bij jullie ter plaatse kopen?

    Ja

  3. Mag ik mijn eigen inpakmateriaal gebruiken?

    Ja

  4. Moet ik een unit hebben om inpakmateriaal te kunnen kopen?

    Neen

  5. Hoeveel gewicht kunnen de dozen dragen?

    Het gewicht hangt af van de grootte van de doos. U moet ook weten wat u kan heffen ? Best is boeken in kleine dozen te stapelen en grote dozen te voorzien voor lichter materiaal. Zorg voor voldoende plakband om de dozen stevig te maken.

Wenst u meer informatie of bent u geïnteresseerd in onze diensten?

We verstrekken onze service over de regio Kempen: Geel, Kasterlee, Herentals, Mol, Balen, Westerlo, Olen, Meerhout, Tessenderlo, Beringen, Leopoldsburg en Lommel.

Aarzel dan niet langer en contacteer ons telefonisch, via mail of via het contactformulier. Ook voor een gratis offerte kunt u ons contacteren.

bottom of page